Nikolaos Kotsovos
4,5 ευρω το ημερησιο εισιτηριο, για καπιον που εχει βρεθει Αθηνα για μια μερα...ισως μονο για 1,5 ωρα πληρες χαος Σπριτζη
Maria Daliani
υπάρχει μια είδηση από το πρωί ότι δεν έχει προβλεφτεί ηλεκτρονικό εισητήριο μιας μόνο διαδρομής και αξίας 1,40 όπως σήμερα,
λογικά μου έχει διαφύγει η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών που να διαψεύδει
------------------------
Η απίστευτη προχειρότητα, με την οποία το υπουργείο Μεταφορών εξακολουθεί να αντιμετωπίζει το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δεν αποκαλύπτεται μόνο από τις τεράστιες ουρές, που «κοσμούν» πλέον μόνιμα τα κεντρικά εκδοτήρια, αλλά και από το «θολό τοπίο» που συντηρείται όσον αφορά στο κόστος της απλής διαδρομής με τα μέσα μεταφοράς.
Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του πριν από λίγες μέρες ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Ν. Μαυραγάνης, σταματάει η χρήση του εισιτηρίου μονής διαδρομής. Το γνωστό μας χάρτινο εισιτήριο για μια διαδρομή δεν θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί, τουλάχιστον με βάση όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής το υπουργείο.
Και όμως, παρά το γεγονός ότι εκπνέει η προθεσμία για τα παλαιού τύπου εισιτήρια, ακόμα δεν έχει προβλεφθεί η έκδοση εισιτηρίου για μία και μόνη διαδρομή. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας άνθρωπος που χρησιμοποιεί περιστασιακά ή σπάνια τα ΜΜΜ και θέλει να πραγματοποιήσει μία και μόνο διαδρομή, θα αναγκαστεί είτε να πάρει ημερήσιο εισιτήριο με κόστος 4,5 ευρώ είτε (αν έχει λεφτά) να αγοράσει πέντε εισιτήρια με κόστος 5 Χ 1,40.
Παρά τα παραπάνω, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης εξακολουθεί να μιλά για πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από αρχές Νοεμβρίου, υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι το ίδιο διάστημα θα αρχίσουν να κλείνουν οι πόρτες (μπάρες) στις εισόδους των Σταθμών.
Αναφορικά με τις ουρές που παρατηρούνται για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο υπουργός δήλωσε τα εξής: «Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης».
Ο κ. Σπίρτζης ζητά συγγνώμη από τους πολίτες και διευκρινίζει ότι: «Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του».
Ο υπουργός εκτιμά ότι η παράταση που δόθηκε μέχρι τις 5 Νοεμβρίου για την έκδοση καρτών στα γκισέ και μέχρι τις 10 Νοεμβρίου για την υποβολή φακέλου και την αποστολή της κάρτας με το Ταχυδρομείο είναι επαρκής.
4,5 ευρω το ημερησιο εισιτηριο, για καπιον που εχει βρεθει Αθηνα για μια μερα...ισως μονο για 1,5 ωρα πληρες χαος Σπριτζη
Maria Daliani
υπάρχει μια είδηση από το πρωί ότι δεν έχει προβλεφτεί ηλεκτρονικό εισητήριο μιας μόνο διαδρομής και αξίας 1,40 όπως σήμερα,
λογικά μου έχει διαφύγει η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών που να διαψεύδει
------------------------
Η απίστευτη προχειρότητα, με την οποία το υπουργείο Μεταφορών εξακολουθεί να αντιμετωπίζει το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δεν αποκαλύπτεται μόνο από τις τεράστιες ουρές, που «κοσμούν» πλέον μόνιμα τα κεντρικά εκδοτήρια, αλλά και από το «θολό τοπίο» που συντηρείται όσον αφορά στο κόστος της απλής διαδρομής με τα μέσα μεταφοράς.
Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του πριν από λίγες μέρες ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Ν. Μαυραγάνης, σταματάει η χρήση του εισιτηρίου μονής διαδρομής. Το γνωστό μας χάρτινο εισιτήριο για μια διαδρομή δεν θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί, τουλάχιστον με βάση όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής το υπουργείο.
Και όμως, παρά το γεγονός ότι εκπνέει η προθεσμία για τα παλαιού τύπου εισιτήρια, ακόμα δεν έχει προβλεφθεί η έκδοση εισιτηρίου για μία και μόνη διαδρομή. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας άνθρωπος που χρησιμοποιεί περιστασιακά ή σπάνια τα ΜΜΜ και θέλει να πραγματοποιήσει μία και μόνο διαδρομή, θα αναγκαστεί είτε να πάρει ημερήσιο εισιτήριο με κόστος 4,5 ευρώ είτε (αν έχει λεφτά) να αγοράσει πέντε εισιτήρια με κόστος 5 Χ 1,40.
Παρά τα παραπάνω, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης εξακολουθεί να μιλά για πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από αρχές Νοεμβρίου, υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι το ίδιο διάστημα θα αρχίσουν να κλείνουν οι πόρτες (μπάρες) στις εισόδους των Σταθμών.
Αναφορικά με τις ουρές που παρατηρούνται για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο υπουργός δήλωσε τα εξής: «Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης».
Ο κ. Σπίρτζης ζητά συγγνώμη από τους πολίτες και διευκρινίζει ότι: «Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του».
Ο υπουργός εκτιμά ότι η παράταση που δόθηκε μέχρι τις 5 Νοεμβρίου για την έκδοση καρτών στα γκισέ και μέχρι τις 10 Νοεμβρίου για την υποβολή φακέλου και την αποστολή της κάρτας με το Ταχυδρομείο είναι επαρκής.
from PRESS-GR Η δύναμη στην ενημέρωση http://ift.tt/2z2etme
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου