Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Ξουλίδου και Σούκουρης ξανά μαζί! Τι είπαν...



Σήμερα στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά και της Μάγδας Τσέγκου, ήταν καλεσμένοι η κυρία Ξουλίδου και ο κύριος Σούκουρης για την κατηγορία του δεύτερου ότι αποπειράθηκε να δωροδοκήσει την κυρία Ξουλίδου για την ψήφιση προέδρου της Δημοκρατίας με 3 εκατ. ευρώ.



“Βρεθήκαμε στο γραφείο της να συζητήσουμε για το συνταξιοδοτικό. Εκεί, με ρώτησε πώς μου φαίνεται το κόμμα των ΑΝΕΛ και της απάντησα ότι όσο φεύγουν βουλευτές, δεν ξέρω”, είπε ο κ. Σούκουρης ενώ όταν τον ρώτησαν για την ατάκα του στην κυρία Ξουλίδου για “ευκαιρίες ζωής”, απάντησε ότι ”αυτά θα τα πω στον εισαγγελέα και στον δικηγόρο μου”!



Η κυρία Ξουλίδου ωστόσο αρνήθηκε πως είχε την οποιαδήποτε συνάντηση μαζί του.

Συγκεκριμένα είπε τα εξής:

"Ξεκίνησε μια φιλική προσέγγιση στο facebook από τον Οκτώβριο του 2013. Μου έγραφε, αλλά δεν του απαντούσα. Περισσότερες από 30 φορές, υπήρχαν διάλογοι. Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω: "Τι σχέση έχω με τις συντάξεις; Τι γνώριζα;

Ποτέ δεν συζητήσαμε για το συνταξιοδοτικό. Δεν έχω συναντηθεί με τον κύριο".

"Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε: Έχω μιλήσει για σένα. Θα σε υποδεχτούν με ανοιχτές αγκάλες και έχουμε και καλή δικαιολογία για να φύγεις".





from PRESS-GR.com http://press-gr.blogspot.com/2014/11/blog-post_9492.html

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου