Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Όταν η Μαίρη Λίντα τραγούδησε στο Γηροκομείο Αθηνών

Η Μαίρη Λίντα μένει εδώ και λίγο καιρό στο Γηροκομείο Αθηνών και σχετικά με αυτήν την απόφαση είχε πει: ''Το ήθελα εγώ και ήρθα εδώ, δεν με πίεσε κανείς. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν πολύ άσχημα χτυπημένη στο σπίτι μου μέσα και παραλίγο να μη ζούσα, από ό,τι μου είπε η κόρη μου που είδε τη σκηνή. Έπεσα με το κεφάλι και χτύπησαν όλα''.
 Η Μαίρη Λίντα, αυτές τις ημέρες, αποφάσισε να κάνει αυτό που ξέρει να κάνει καλά και τραγούδησε στους φιλοξενούμενους του Γηροκομείου, χαρίζοντάς τους μια ευχάριστη και μελωδική στιγμή.
Στο βίντεο η Μαίρη Λίντα φαίνεται να τραγουδά την μεγάλη της επιτυχία «Πολλές φορές», με τον Πρόεδρο του Γηροκομείου στο πλευρό της.




from Press-Gr http://bit.ly/2VfnZjv
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου