Μια ολοκληρωμένη τουριστική επένδυση, ύψους 50 εκατ. ευρώ, στη μαρίνα Αλίμου θα πραγματοποιήσει η Άκτωρ Παραχωρήσεις.
Η εταιρεία του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ανακηρύχθηκε προτιμητέος επενδυτής στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Αλίμου για τα επόμενα 40 χρόνια προσφέροντας τίμημα 57,5 εκατ. ευρώ, όπως έγραψε σχετικά το Capital.gr. Αθροιστικά, ο Όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ θα επενδύσει κεφάλαια της τάξεως των 107,5 εκατ. ευρώ για να μεταμορφώσει τη μαρίνα Αλίμου, η οποία κατασκευάστηκε και λειτούργησε την δεκαετία του 1960, σε ένα σύγχρονο από όλες τις απόψεις τουριστικό λιμένα.
Στο χαρτοφυλάκιό της Άκτωρ Παραχωρήσεις συμπεριλαμβάνονται οι κυριότεροι αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας, καθώς κατέχει πλειοψηφική συμμετοχή στην Αττική Οδό (65,7%) και στον αυτοκινητόδρομο Μορέας (71,67%), ενώ διατηρεί σημαντικά ποσοστά (17-23%) στην Ολυμπία Οδό, στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.
Το Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ.) που εκδόθηκε τον περασμένο Αύγουστο επιτρέπει στη χερσαία ζώνη της μαρίνας Αλίμου, επιφάνειας περίπου 210 στρεμμάτων, συνολική δόμηση 18.520 τ.μ. με χρήσεις που αφορούν στη λειτουργία της μαρίνας (όπως κτίριο διοίκησης, πύργο ελέγχου, καταστήματα ναυτιλιακών ειδών, supermarket, αποθηκευτικούς χώρους, χώρους υγιεινής, γραφεία κλπ.), χρήσεις αναψυχής και εστίασης, καθώς και αθλητικές και εμπορικές χρήσεις (όπως εστιατόρια, αναψυκτήρια, χώρους αναψυχής, αθλητικές εγκαταστάσεις, ξενοδοχείο, εκθεσιακό-συνεδριακό κέντρο, εμπορικά καταστήματα κλπ.). Επίσης, το Π.Δ. προβλέπει τη διατήρηση και ενίσχυση της δραστηριότητας αυτής, με την άρτια οργάνωση του σχετικού χώρου, την αναβάθμιση των υποδομών, την κατασκευή υπόστεγου συντήρησης σκαφών κ.α. Ακόμη, σε συγκεκριμένη περιοχή προβλέπονται χρήσεις ναυταθλητισμού. Η χερσαία ζώνη της μαρίνας περιλαμβάνει ακόμη διαμορφωμένες υπαίθριες εγκαταστάσεις, πεζοδρόμους, ποδηλατόδρομο, χώρους στάθμευσης και χώρους αστικού πρασίνου.
Η εταιρεία του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ανακηρύχθηκε προτιμητέος επενδυτής στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Αλίμου για τα επόμενα 40 χρόνια προσφέροντας τίμημα 57,5 εκατ. ευρώ, όπως έγραψε σχετικά το Capital.gr. Αθροιστικά, ο Όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ θα επενδύσει κεφάλαια της τάξεως των 107,5 εκατ. ευρώ για να μεταμορφώσει τη μαρίνα Αλίμου, η οποία κατασκευάστηκε και λειτούργησε την δεκαετία του 1960, σε ένα σύγχρονο από όλες τις απόψεις τουριστικό λιμένα.
Στο χαρτοφυλάκιό της Άκτωρ Παραχωρήσεις συμπεριλαμβάνονται οι κυριότεροι αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας, καθώς κατέχει πλειοψηφική συμμετοχή στην Αττική Οδό (65,7%) και στον αυτοκινητόδρομο Μορέας (71,67%), ενώ διατηρεί σημαντικά ποσοστά (17-23%) στην Ολυμπία Οδό, στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.
Το Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ.) που εκδόθηκε τον περασμένο Αύγουστο επιτρέπει στη χερσαία ζώνη της μαρίνας Αλίμου, επιφάνειας περίπου 210 στρεμμάτων, συνολική δόμηση 18.520 τ.μ. με χρήσεις που αφορούν στη λειτουργία της μαρίνας (όπως κτίριο διοίκησης, πύργο ελέγχου, καταστήματα ναυτιλιακών ειδών, supermarket, αποθηκευτικούς χώρους, χώρους υγιεινής, γραφεία κλπ.), χρήσεις αναψυχής και εστίασης, καθώς και αθλητικές και εμπορικές χρήσεις (όπως εστιατόρια, αναψυκτήρια, χώρους αναψυχής, αθλητικές εγκαταστάσεις, ξενοδοχείο, εκθεσιακό-συνεδριακό κέντρο, εμπορικά καταστήματα κλπ.). Επίσης, το Π.Δ. προβλέπει τη διατήρηση και ενίσχυση της δραστηριότητας αυτής, με την άρτια οργάνωση του σχετικού χώρου, την αναβάθμιση των υποδομών, την κατασκευή υπόστεγου συντήρησης σκαφών κ.α. Ακόμη, σε συγκεκριμένη περιοχή προβλέπονται χρήσεις ναυταθλητισμού. Η χερσαία ζώνη της μαρίνας περιλαμβάνει ακόμη διαμορφωμένες υπαίθριες εγκαταστάσεις, πεζοδρόμους, ποδηλατόδρομο, χώρους στάθμευσης και χώρους αστικού πρασίνου.
Με το Προεδρικό Διάταγμα θα επιτευχθεί η ανάπτυξη και ο εκσυγχρονισμός των υφιστάμενων λιμενικών υποδομών του τουριστικού λιμένα. Στο πλαίσιο αυτό, η λιμενολεκάνη της μαρίνας (επιφάνειας περίπου 240 στρεμμάτων) θα μπορεί να προσφέρει τουλάχιστον 1.200 θέσεις ελλιμενισμού, εξυπηρετώντας σκάφη μεγέθους έως και 45 μέτρων. Ο αναγκαίος εκσυγχρονισμός των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών της θαλάσσιας ζώνης της μαρίνας θα προβλέπει μεταξύ άλλων πόντιση νέων πλωτών προβλητών, εγκατάσταση μόνιμων αγκυροβολίων (ρεμέτζων), δίκτυα παροχών στα σκάφη κλπ., καθώς και σταθμό καυσίμων και παραλαβής καταλοίπων σκαφών, νηοδόχο και ράμπα ανέλκυσης-καθέλκυσης σκαφών κλπ.
from Press-Gr http://bit.ly/2UI5sNi
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου